נעצרו חשודים מנצרת שתקפו צעיר על רקע לאומני

בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצרו חשודים מנצרת שתקפו צעיר על רקע לאומני

המשטרה עצרה 3 צעירים תושבי העיר נצרת לאחר שתקפו הלילה באכזריות בחור בן 19 בתחנת אוטובוס על רקע לאומני. אחד מהם צעק לו "על ערבי לא מסתכלים כך" והם נמלטו מהמקום

צילום: Nati Shohat / Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוטרי המחוז הצפוני עצרו 3 צעירים תושבי העיר נצרת לאחר שתקפו באכזריות בחור בן 19 בתחנת היסעים, ככל הנראה על רקע לאומני: אמש (ראשון) סמוך לשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על תקיפה של בחור בתחנת היסעים בעיר נוף הגליל על ידי מספר צעירים.

שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום הארוע ופתחו בחקירת נסיבות המקרה ממנה עלה כי הקורבן שישב בתחנת אוטובוס יחד עם עוד שתי בנות, הותקף בפראות על ידי 3 צעירים כאשר אחד מהם צעק לו "על ערבי לא מסתכלים כך" ונמלטו מהמקום. הקורבן התפנה לקבלת טיפול רפואי.

תוך זמן קצר שוטרי מחוז צפון הצליחו לאתר את זהותם של החשודים (17,18 ו-21) תושבי נצרת. כל החשודים נעצרו ובהמשך היום יבואו לבית המשפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

במשטרה מסרו כי משטרת ישראל בימים אלו פועלת ביתר שאת תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה למעצרם של חשודים באלימות מכל סוג שהוא בדגש על רקע לאומני כמו גם הסתה ברשתות.

משטרת ישראל קוראת למנהיגים הפורמאלים והבלתי פורמאלים בישובים ולאנשי החינוך לפעול למניעת התנהגות בריונית ואלימה, "ארועים מסוג זה עלולים להטיל צל כבד על מרקם היחסים בין התושבים".



0 תגובות